Ce este CRM?

Ce este CRM, și ce poate face pentru compania mea? CRM vă poate reduce costurile și crește profitabilitatea prin organizarea și automatizarea proceselor de business care determină satisfacția în vânzări și în domeniul serviciilor pentru clienți. Soluțiile CRM pot asigura ROI prin intermediul automatizării marketingului, serviciului clienți și automatizării departamentului de vânzări.

CRM Outsourcing

BRUSCH SERVICES furnizează servicii de consultanță pentru procesul tehnologic și de afaceri pentru întreprinderi mari și mijlocii din Europa, cu accentul pe produsele Microsoft Dynamics CRM. Suntem specializați în implementări mari și complexe în care clienții își doresc implementarea CRM pentru transformarea afacerii lor.

Experți în afaceri și tehnologie

Echipa noastră este formată din consultanți și dezvoltatori seniori, majoritatea având mulți ani de experiență în proiecte internaționale de Dynamics CRM. Experții noștri se bucură de cele mai noi tehnologii Web Microsoft și framework-uri mobile bazate pe HTML-5.

Avem experiență în următoarele tehnologii:

  • Dynamics CRM 2015
  • SQL Server
  • Dynamics CRM 2013
  • SharePoint
  • Dynamics CRM 2011
  • ASP.NET – MVC
  • Dynamics CRM 4.0
  • Programare C#

Servicii de Outsourcing

Implementare și customizare Dynamics CRM

  • Instalarea și configurarea generală a platformei
  • Customizare xRM: adaptarea afacerii prin intermediul business entities, forms, views, reports și native elements
  • Analiza afacerii: obiective, indicatori, grafice și dashboards
  • Automatizarea fluxurilor de lucru comerciale
  • Migrarea de la sistemele vechi CRM
  • Actualizarea de la Dynamics CRM 4.0 sau 2011 la Dynamics CRM 2011 și Dynamics CRM 2013 (Orion)
  • Instrumente pentru importul de date masive
  • Intervenție on-site sau remote
  • Resurse funcționale și tehnice

 

Dezvoltare Dynamics CRM

  • Integrare și sincronizare CRM cu sisteme LOB externe
  • Integrare cu platforme ca Microsoft® BizTalk Server, SharePoint Server, Project Server sau Team Foundation
  • Dezvoltarea portalelor publice/intranet pentru comunicarea cu clienții
  • Dezvoltarea de plug-ins și add-ons
  • Activități personalizate ale fluxului de lucru
  • Pagini și formulare personalizate interactive (ASPX, JavaScript, jQuery)
  • Dezvoltarea aplicațiilor mobile Dynamics CRM

 

Servicii administrate și suport Dynamics CRM

  • Externalizați service-ul platformei CRM prin programul nostru eficient, un mix de service local și de la distanță prin propriul centru de dezvoltare din România
  • Întreținerea și evoluția aplicațiilor CRM existente
  • Migrarea și reproiectarea soluțiilor CRM
  • Service level 2 și level 3 exclusiv, bazat pe tichete

 

De ce să externalizați în România

Succesul poziționării României față de alte țări precum Polonia, Republica Cehă sau Bulgaria, se datoreaza calității remarcabile a ofertei de talente IT și fluența atât în limba engleză cât și în alte limbi europene, dar, de asemenea, datorită stabilității sale economice și politice, care se traduce printr-un mediu previzibil și sigur pentru afaceri și de viață, factori critici pentru succesul în orice inițiativă de outsourcing de software pe termen lung în offshoring.

Dezvoltatorii și absolvenții de IT din România beneficiază de importante scutiri de taxe . Prin urmare, mediul economic este extrem de atractiv pentru investiții în IT. Mai mult, facilitățile fiscale se traduc în tarife zilnice mai mici pentru clienții finali din toată lumea.

Microsoft Dynamics CRM

Viziunea Dynamics CRM

Atragerea, câștigarea și păstrarea clienților constituie fundamentul succesului. Creșterea afacerii înseamnă găsirea de canale noi și inovatoare, executarea rapidă a proceselor de vânzare pentru câștigarea ofertelor și furnizarea de experiențe de talie mondială pentru a maximiza loialitatea clienților.

Capacitățile Microsoft Dynamics CRM 2016, ce includ Microsoft Dynamics CRM 2016, Microsoft Dynamics CRM Online 2016 Update, Microsoft Dynamics Marketing 2016 Update și Microsoft Social Engagement 2016 Update sunt de așteptat să ajungă înainte de sfârșitul acestui an calendaristic. Cu cât ne apropiem de data reală de disponibilitate, vom putea împărtăși informații mai detaliate.

 

Deveniți o întreprindere a viitorului

Microsoft Dynamics CRM conduce dinamica afacerii - o întreprindere a viitorului, care conectează angajații, partenerii și clienții folosind dispozitivele lor preferate și canale de implicare. Pentru a livra această viziune, ne vom concentra pe trei piloni principali de investiții:

  • Aplicații concentrate pe procese și pe rezultate
  • Asistarea experiențelor sociale și contextuale ale utilizatorilor
  • O platformă flexibilă, activă și deschisă

Dynamics CRM 2016

Microsoft Dynamics CRM este soluția pentru managementul relațiilor cu clienții (CRM) care conduce productivitatea vânzărilor și eficiența activităților de marketing prin perspective sociale, business intelligence și gestionarea campaniei în cloud, local sau printr-o combinație hibridă.

CRM poate ajuta la reducerea costurilor și creșterea profitabilității prin organizarea și automatizarea proceselor de afaceri care alimenteaza satisfacția și loialitatea clienților în domeniile de vânzări, marketing și servicii către clienți. Soluții CRM pot livra ROI prin automatizare de marketing, de servicii pentru clienți si automatizare a departamentului de vânzări.

Conducerea cu încredere a echipelor de vânzări

Planificare și management

Obține un avantaj strategic prin cunoștințe despre client în timp real și competitive. Sporește vizibilitatea și permite o mai bună luare a deciziilor, cu rapoarte de vânzări, grafice interactive și dashboards. Conduce spre rezultatele dorite prin orientare în timp real și în funcție de context pentru a alinia comportamentul de vânzări cu cele mai bune practici.

Creșterea productivității și a timpului alocat clienților

Conturi și oportunități

Crește gradul de utilizare și ajută la reducerea costurilor de formare cu o experiență intuitivă, captivantă, orientată spre procese. Obține vizibilitate în interacțiunile din trecut sau cele planificate cu clienții și activitățile de marketing, de vânzări și service. Mărește gradul de utilizare a capabilităților de către reprezentanții de vânzări, prin managementul relațiilor cu clienții (CRM) încorporat în Outlook.

 

Vedeți datele dvs. într-un mod cu totul nou

Analiză de vânzăris

Analizați si obțineți perspective imediate pentru toate datele cu self-service BI. Obțineți vizibilitate imediată în pipeline de oriunde și de pe orice dispozitiv. Împuterniciți managerii și reprezentanții de vânzări pentru a împărtăși cunoștințele și pentru a analiza datele de care au nevoie raportare de vânzări în timp real, cu ajutorul dashboard-urilor flexibile, ce permit vizualizarea datelor on-line.

 

Aprofundați relațiile cu clienții

Perspective de piață și de networking

Dați echipei dvs. de vânzări perspectivele extinderii contactelor directe și de piață, într-un mod fără precedent, pentru a încuraja relațiile cu clienții, pentru a genera mai multe relații de înaltă calitate și a obține un avantaj competitiv. Perspectivele de piață și sociale creează pentru agenții de vânzare o pârghie pentru conexiuni și îi ajută să înțeleagă cum acționează și cum gândesc clienții și competitorii, făcând fiecare conversație cu clientul mai relevantă, valoroasă și productivă.

 

Conectați-vă cu aplicații

Timpul dvs. este prețios. Microsoft Dynamics CRM eficientizează procesele astfel încât să vă puteți concentra mai degrabă pe imaginea de ansamblu decât pe detalii. Noi vă putem ajuta afacerea în a atrage, câștiga și păstra clienții prin soluții care să ajute în mod proactiv oamenii în afaceri.

Noi includem procese de bune practici predefinite , care sunt foarte configurabile și pot valorifica bine timpul . Noile capabilități sociale vă permit să conectați angajații, partenerii și clienții prin intermediul rețelelor sociale si printr-o varietate de alte canale de comunicare și colaborare. Aceste procese lucrează pentru dvs. în vederea prioritizării sarcinilor, cum ar fi executarea campaniilor direcționate, încheierea rapidă a înțelegerilor și transformarea clienților în fani.

Unificarea expriențelor

Reinventăm modul în care lucrați cu CRM – customer relashionship management – indiferent dacă sunteți pe drum, acasă sau la birou. Continuăm să investim în experiențe specifice ale utilizatorilor în diferite browser-e, aplicații de productivitate, cum ar fi MS Office și dispozitive mobile cum sunt telefoanele și tabletele. Deplasându-ne de la abordarea tranzacțională tradițională, noua noastră experiență de utilizare ghidează utilizatorii prin procese, oferind perspectivele și sugestiile care le vor maximiza productivitatea.

Clientul Microsoft Dynamics pentru Outlook oferă perspective noi folosind un grad de utilizare familiar, oferind informații și procese direct în inbox și în timp real. MS Dynamics CRM va continua să unifice experiența pentru angrenarea prospecților, clienților și colegilor prin aplicații familiare, cum sunt Microsoft SharePoint, Microsoft Lync, Skype, Microsoft Office și Yammer.